Startsidan    Tävlingsinfo    Banorna    Anmälan    Kontakt    Bilder    Resultat    Logga in

Härlövs IF klubbmärke

Härlövs IF

Kristianstads kommun-logotyp

Sparbanken Skåne-logotyp

Sport-Åke-logotyp

Conditori fantasi-logotyp

Stora Coop - logo

Umara-logotyp

Peneton-logotyp

Nöt-Creme-logotyp

Röda Korset-logotyp

VisitSkåne-logotyp
Skånes officiella turistguide

Anmälan är öppen och kommer att ske via RaceID

Enskild anmälan

Anmälan till Kristianstad Trail 2023 (Länk)

Anmälan av grupper

Samla ihop ditt gäng/klubb/företag nu! En ansvarig för gruppen skickar in uppgifter om så exakt antal som möjligt för gruppen till anmalan(snabel-a)harlovsif.se (ej länk). Gruppen får då en kod till RaceID för anmälan (som gäller för det angivna antalet). Privata grupper kommer att få swisha betalning för gruppen till klubben före loppet, medan föreningar och företag troligen får faktura efter loppet.
OBS! Tänk på att anmäla gruppen någon dag före att anmälan går ut, så ni hinner få er kod och lägga in anmälan i tid. Anmälan sker sedan som enskild anmälan ovan (lättast), men en ansvarig kan anmäla flera deltagare om denne har alla uppgifter som behövs.

Vi ger som vanligt rabatt till er som anmäler många deltagare:
- Anmäler ni 5-9 löpare, så får ni 10 % i rabatt!
- Anmäler ni 10 löpare eller fler så får ni 20 % i rabatt!

Försäkring

Vill du ha pengar tillbaka om du inte skulle komma till start? Lös försäkringen Startklar!

Det går att teckna en försäkring t ex Startklar som återbetalar anmälningsavgiften vid sjukdom, skada eller graviditet som förhindrar start i loppet. Vid deltagande ingår en olycksfallsförsäkring under loppet och även vid resan till och från. Startklar gäller 1 år för anmälan till alla motions- och tävlingslopp i Sverige.

Läs mer på www.startklar.nu

Välkomna ut i skogen!